fredag 21 september 2012

Med Kattas kavaj på Regeringskansliet

Katta på kalas med sin sidenscarves
-

Dom ville att jag skulle jobba på på Regeringskansliet igen 
- och dom ville att jag skulle ha samma kläder som förra gången!
Jag var tvungen be Katta att få låna hennes svarta kavaj och fina sidenscaves igen. Kavajen var ju lite för stor, men jag har ju bara  linnekavajer från Olars Ulla och inte tillräckligt moderata...

9-13 var tiden vi var bokade.
Bo
Jag visste ju att Desirée tyvärr inte skulle kunna komma denna gång. Men Bo och Sven-Gunnar var där när jag kom. 
Åsa och en tjej till fick fylla ut i regeringen.
Ungerska ambassadören
sminkas. Sminkören undrar:
Hur ska hon få henne ungersk?
Det var en annan sminkör den här gången, som efter att ha fixat Reinfeldt, sminkade  oss alla! 
Det blev en lite, lite annorlunda Reinfeldt denna gång. 

Åsa
Inte i roll längre

Tramsig regissiör i paus
Flamspaus
Skådespelaren Joakim ....  var föredragande på bugetmötet. 
Vi väntade på "Fredrik" som kom direkt från "Shanghaj Dragon" till sist - pratandes i telefon  -
Han var i full färd 
att sälja ut landet för lite öl....


Det var ett naturligt svagt solljus i rummet 

- men ibland kom solen fram på riktigt och vi fick vänta på de tunna skyarna igen. "solbryt"

Ljudkillen
Det var bara en scen denna dag, så vi var klara på 90 minuter. 150 kr


- Var inte du med i Pappas pengar? undrade den unga ljudkillen när jag just klätt om till egna kläder 
- Jo... svarade jag
- På auktionen, förtydligade han.
BM i egna kläder på väg hem
Jo, så var det ju...

Jag har ju sett killen flera gånger i olika sammanhang.
Jag sa att jag varit med i flera Partaj-avsnitt också.


...och jag kommer gärna fler gånger om det behövs!

Jag får säkert låna kavaj och scarves av Katta igen!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar