söndag 9 oktober 2011

"En okänd kändis"




Det här blev ju inget vanligt statistjobb - annat  än vad gällde betalningen -150 kr innan skatt!

Eftersom nästan "ingen" verkat ha kollat länken till videon som jag la ut på Facebook i fredags 
- så  lägger jag ut den igen - här!  Ja, "ingen" har kommenterat den i alla fall...
( Nä... jag kollar inte heller alla länkar som mina vänner lägger ut - än mindre kommenterar jag videolänkar!)

Jag har just - helt på egen hand - lärt mig att "bädda in" en video, så det är ju bara kul!
Inspelningen gjordes i måndags em och jag skrev om inspelningen samma kväll. Se blogg!
Redan på fredag hittade jag klippet på hemsidan! - en snabbt hopklippt video som var väldigt osynkad!!!
Ikväll, söndag, gick videon som en del av Partaj ett sk humor/aktualitetsprogram på Kanal5 "Femman". Det kommer en repris lördag  kväll om man vill se musikvideon "En okänd kändis"  synkad. (ca 40 min in i programmet)

BM med Partaj-gänget

Jamen det var ju roligt!
-och jag fick 150 kr!

Nä, jag skäms inte!

Skäms inte för videon -
-  men resten av programmet, hm...?



Ska jag lägga in det som statistjobb eller skådespelarjobb på mitt cv på statist.se?




Skäms någon av mina nära vänner eller släktingar månntro? Jag tycker det verkar så!
Inga kommentarer till mig! Varken detta - eller annat statistjobb har nämnts i samtal, mail etc.
Inga kommentarer om bloggen heller såklart!
Saknar ett "Vá kul!" 

3 kommentarer:

  1. Imponerande rollprestation! Jag kommer aldrig upp till din nivå...

    SvaraRadera
  2. Vi är ju vanligtvis bara bakgrund, dimmiga skuggor!

    Men det var kul! Snabbt och oförberett job b
    -och bara 150 kr!!

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att du fick chansen att vara med i den här videon! Allt som man tycker om att göra och får chansen till är ju värt att göra...oavsett om det är så lite betalt som det var denna gång. Du var jättebra i den här videon! Nu ska jag läsa mer i din blogg..ses på tisdag på "redaktionen" / Fredrik

    SvaraRadera